Helpdesk

Usługa help desk od SpinBit w oparciu o system AeroAdmin to innowacyjna metoda rozwiązywania problemów informatycznych naszych klientów. Zapewnia szybką realizację zgłoszeń, centralną kontrolę oraz pełną historię przeprowadzanych operacji, dzięki czemu nie ma możliwości pominięcia jakiegokolwiek aspektu zgłoszonego problemu.

Dzięki pełnej dyspozycyjności naszego zespołu Państwa firma nie odczuje przestoju w pracy. W zależności od wybranego modelu współpracy nasz help desk zapewni Ci pewne wsparcie nawet 24h/7. Dzięki dopracowanemu systemowi zgłoszeń Twój problem trafi do odpowiedniej osoby w zespole, więc odpowiedź otrzymasz w możliwie krótkim czasie. Czas reakcji naszego zespołu na problemy krytyczne to około 2h!

Dzięki jasno opisanym zasadom współpracy zawsze możesz być pewien tego, że otrzymasz obsługę najwyższej jakości w przystępnej cenie.

By zapewnić Ci szybki i bezproblemowy kontakt z nami podczas rozwiązywania Twojego zgłoszenia pracujemy na intuicyjnym oprogramowaniu AeroAdmin. Dzięki niemu podczas zdalnej sesji Live nasz operator będzie w stanie rozwiązać Twój problem szybko i bezpiecznie, przy Twojej pełnej kontroli.

Sprawdź korzyści zdalnej współpracy z naszym help deskiem: 

  • Wszystkie Twoje zgłoszenia są w jednym miejscu i masz do nich pełen dostęp
  • Możesz monitorować na bieżąco status Twojego zgłoszenia
  • Cała historia korespondencji Twojego zgłoszenia jest umieszczona na osi czasu, pod jednym numerem zgłoszenia, by zachować ciągłość korespondencji

Jesteś już naszym klientem?

System zgłoszeń

Masz nowe zgłoszenie lub chcesz sprawdzić stan obecnego?
Kliknij i przejdź do naszego systemu zgłoszeń.

AeroAdmin

Oprogramowanie

Korzystając z naszego systemu obsługi zgłoszeń Twoje zgłoszenie zostanie zdalnie i szybko obsłużone.
Kliknij i pobierz oprogramowanie AeroAdmin.

Nie jesteś jeszcze naszym klientem?

Skontaktuj się z nami i sprawdź warunki współpracy oraz pełną ofertę z zakresu obsługi Helpdesku dla Twojej firmy i ciesz się naszym wsparciem już od jutra!