Usługa help desk od SpinBit w oparciu o system AeroAdmin to innowacyjna metoda rozwiązywania problemów informatycznych naszych klientów. Zapewnia szybką realizację zgłoszeń, centralną kontrolę oraz pełną historię przeprowadzanych operacji, dzięki czemu nie ma możliwości pominięcia jakiegokolwiek aspektu zgłoszonego problemu.
Dzięki pełnej dyspozycyjności naszego zespołu Państwa firma nie odczuje przestoju w pracy. W zależności od wybranego modelu współpracy nasz help desk zapewni Ci pewne wsparcie nawet 24h/7. Dzięki dopracowanemu systemowi zgłoszeń Twój problem trafi do odpowiedniej osoby w zespole, więc odpowiedź otrzymasz w możliwie krótkim czasie. Czas reakcji naszego zespołu na problemy krytyczne to około 2h!
Dzięki jasno opisanym zasadom współpracy zawsze możesz być pewien tego, że otrzymasz obsługę najwyższej jakości w przystępnej cenie.
By zapewnić Ci szybki i bezproblemowy kontakt z nami podczas rozwiązywania Twojego zgłoszenia pracujemy na intuicyjnym oprogramowaniu AeroAdmin. Dzięki niemu podczas zdalnej sesji Live nasz operator będzie w stanie rozwiązać Twój problem szybko i bezpiecznie, przy Twojej pełnej kontroli.